نصب برنامه گنج یاب ماهواره ای روی گوشی موبایل اندروید ، لپ تاپ و کامپیوتر ویندوز

نصب گنج یاب ماهواره ای روی موبایل و کامپیوتر

نصب برنامه گنج یاب ماهواره ای روی موبایل و کامپیوتر کار بسیار ساده و راحتی است. در این آموزش قصد داریم نحوه نصب نرم افزار های گنج یاب و اسکن ماهواره ای را روی گوشی های موبایلی اندروید و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ خدمت شما توضیح دهیم.

در کل نحوه نصب گنج یاب ماهواره ای همانند همه برنامه های دیگر می باشد و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. اما لازم است یک سری نکات بسیار مهم را در هنگام نصب رعایت کنید تا مشکل و تداخلی در عملکرد اپلیکیشن و نرم افزار پیش نیاید.

نحوه نصب گنج یاب ماهواره ای

قبل از هر چیزی باید مشخص کنید که شما قصد نصب برنامه اسکن ماهواره ای فلزات را روی گوشی موبایل اندروید دارید یا کامپیوتر. در نهایت پس خرید برنامه گنج یاب می توانید اقدام به دانلود برنامه ها کرده و سپس روی گوشی اندروید یا سیستم عامل ویندوز آن را نصب کنید.

در ادامه به صورت کامل اطلاعات مربوط به هر کدام را خدمت شما توضیح میدهیم.

نصب برنامه گنج یاب ماهواره ای روی گوشی موبایل اندروید

بعد از خرید برنامه گنج یاب موبایلی ماهواره ای ناسا شما چندین فایل با فرمت apk دریافت خواهید کرد. همانطور که میدانید سیستم عامل اندروید فایل هایی با فرمت apk را پشتیبانی می کند. پس کافی است این فایل ها را روی گوشی موبایل خود که می تواند سامسونگ، شیائومی، ال جی ، هواوی، گلکسی، وان پلاس و … باشد اجرا کنید.

بعد از اجرا احتمالا برخی برنامه ها نیاز به دسترسی به لوکیشن را داشته باشند که باید این حد دسترسی را به برنامه بدهید.

مراحل نصب را طی کرده و در نهایت پیام برنامه با موفقیت نصب شد را دریافت خواهید کرد. به همین سادگی می توانید برنامه های گنج یاب ماهواره ای را روی گوشی های اندرویدی نصب کنید.

نصب گنج یاب ماهواره ای روی کامپیوتر و لپ تاپ

بعد از خرید برنامه گنج یاب ماهواره ای کامپیوتر لازم است به چندین نکته مهم توجه کنید. اول اینکه به احتمال زیاد اگر برنامه های نسخه پولی باشند، شما باید برای فعال سازی از کد لایسنس با اکانت رسمی استفاده کنید. اما از آنجایی که احتمالا فایل های فعال ساز همراه پکیج در اختیار شما قرار گرفته، می توانید از فایل های فعال ساز که انواع مختلفی دارد برای فعال سازی کامل برنامه ها استفاده کنید.

در نصب گنج یاب ماهواره ای کامپیوتر باید توجه داشته باشید که نرم افزار ها احتمالا برای سیستم عامل ویندوز هستند، که فقط روی این پلتفرم قابل نصب می باشد. این موضوع را بیان کردیم که شاید برخی افراد لپ تاپ مک یا مکینتاش داشته باشند.

نصب این نرم افزار های اسکن ماهواره ای روی کامپیوتر همانند دیگر برنامه های عمومی می باشد و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد.

ما در پکیج ارائه شده برای اسکن زیر زمین برای گنج با کامپیوتر و گوشی موبایل ، فیلم آموزش نصب را به صورت کامل در اختیار شما قرار داده ایم. می توانید مراحل نصب را قدم به قدم با ویدیو پیش برید و بدون هیچ مشکلی تمامی برنامه ها را نصب کنید.

نحوه نصب برنامه متال اسکن ناسا روی اندروید 14 و 15

سوال مهمی که برای بسیاری از دوستان شاید پیش آمده باشد، عدم نصب برنامه متال اسکن ناسا روی اندروید 14 و 15 می باشد. ما راهکار این مشکل را پیدا کرده ایم و تا جای ممکن توانسته ایم روی بسیاری از گوشی های موبایل که اندروید 14 و بالاتر هستند برنامه اسکن ماهواره ای فلزات ناسا را نصب کنیم.

برای جلوگیری از سوء استفاده افراد کپی کار، این موضوع را تنها در ویدیو آموزشی پکیج ارائه شده در سایت قرار داده ایم. بنابراین در صورتی که برنامه متال اسکن ناسا را از سایت رابش خریداری کرده اید می توانید برای دریافت ویدیو مربوطه اقدام کنید.

نظر دهید

پاسخ دهید

رابش
Logo
ثبت حساب جدید
بازیابی رمز عبور
سبد خرید